27/5/08

Raid Crevillent 2008 (A la recerca del punt perdut)

Bé no tinc molt temps per fer la crònica però.... allà va.
Primerament disculpar-me aquí públicament davant dels meus companys d'equip de LO BURRO que he estat a aquest Raid. Ells confiavent a la meua experiència orientadora i la veritat és que "he fallao más que una escopeta de fira".
Dissapte ixquerem els penúltims i mens o menys així hem quedat al Raid. Marcar els punts al mapa no se'ns va donar gens malament i de sortida començarem amb bon rollito Sol i Raül amb bici i jo corrent, el primer punt estava situat al camp de futbòl de Crevillent i aproparse cap allí va ser "evident" ja aquest era un punt conegut d'altres anys. En arribar es trobem que era la prova d'escalada, comença sol i s'enlaira a tota pastilla pujant per la pared, sembla "la mujer araña" el truc és que nosaltres tiravem de la corda on estava asegurada i tan sols calia que fera com als dibuixets (moure les mans i els peus). Raül puja com si res i jo començe i al poc em quede a la mà amb un pedrolo de collons. Anem cap el segon punt que és ben prop, es trata d'una tirolina muntada a un andami d'obra, està xupailla, el primer "problemeta" comença quan em tire a fer una fotillo i em quede amb la tapa de la Olympus trencada caiguent al terra. Correm per les bicis i pujem a buscar el pantà (altre punt xupaillo, pense) ja que fins i tot coneixia un atajillo d'altres anys, començem a arreplegar cadavers, jo m'adelante una mica i vaig indicant el camí, Sol i Raül venen pel darrere però al veure que hi han equips que se'n pujen cap a dalt els segueixen, em dòne compte i els telefone per a que baixen ja que aquest raideros ja havien fet la zona del pantà, .....