26/7/08

Nortuna a Banyeres

Aquesta pasada nit s'hem juntat a Banyeres per tal de fer un entrenillo Pre-Carros de Foc. d'Alcoi hem acudit, Alfredo, Chiqui i jo, al Poliesportiu ens esperaven Jordi i Roberto (que estaven prou fortillos) Jo esperava més gent i així fer més "llevadera" la ruta.

La nit era molt bona per còrrer, fins i tot feia fresquet. Al poli hi havia ambientasso ja que eren les 24 hores.

Després dels saludets i tal, sortim a les 12'02h de baixadeta cap el riu a un ritme tranquil que no deixarem en tota la ruta, pujem pel barranc de l'Ull de Canals fins creuar la carretera Alcoi-Banyeres, després creuem també la de Banyeres-Onil, estem quasi paral·lels a la vereda de la Font Freda.

Començem a atacar la pujada a l'Alt de la Fenossosa (1.211m) un xollito, de baixada anem a buscar altre "piquillo", el camí ens "puteja" una mica i els meus colegues "de moment van molt bé", el terreny és molt irregular i fa que estigam més atents de no tropeçar amb les pedres que de gaudir del paisatge.

La pujada per una pisteta cap la Penya de la Blasca (1.119'8m) va mermant les forçes del grup però encara hi tenim xispilla per anar deixant-se caure. A petició popular (Alfredo està fart de beure el "brebaje" que li he preparat al camellback) es desviem per puar aigua, una desició encertada.

Seguim corrent però Chiqui se'n adona que amb aquest ritme no arriba a temps per deixar-li el cotxe a Gloria per anar a la faena, així que arribant a la Central Hidroeléctrica que hi ha entre Banyeres i Villena li peguem un tall de mànega a la serra de la Solana i tirem per la dreta (retall de vora 10 km de dolor) les forçes dels meus amics van menguant i avançem més a poc.
Finalment Jordi ens te preparada la super pujada final o siga "la puntilla" pujem una super costera que ens deixa més amunt del Poli, d'aquí fins arribar el grupet s'anima i s'ho fem tot corrent, són les 6'20 i ... ja hem arribat, per fiiiiiiiiiiiiiii.

Els alcoianets s'acomiadem del Banyeruts (es diu així?) Chiqui planta roda amb el cotxe i s'allarga, Alfredo i jo ens fem una cervesuki, uns estiraments i alepué a casa a dormir la mona.
Gràcies Roberto i Jordi per haver-nos mostrat i guiat per aquests paratges desconeguts per nosaltres.

Olga ha dit...

Hola!
Recuperat de la son perduda?

He topat amb el teu esplèndid bloc, i m'ha encantat. Les rutes que expliques sonen molt rebé, veig que estàs, com sempre, molt fort, i que faràs l’Open de la Carros el proper 29 d’agost, ... Que vagi molt bé!

Segueix penjant aventurilles que les llegirem.

Signat: Una socarrada aficionada a les curses de muntanya ;-)

Raúl ha dit...

Molt xula l´aventurilla nocturna. Una llàstima el no poder fer-la pero la faena obliga. Jo vaig fer un entrenillo matiner el diumenge a les 5:30 h. amb frontal la primera hora, per tornar a entrenar un poc el ritme amb llum artificial. El divendres dia 1 més i mijor.