11/9/08

2008/09/11 Amb nous BiciXotillos per la Serreta

Bé, acabe de tornar d'una eixideta amb mountainbike per la Serreta, s'hem juntat un bon grupet i desprès de certes complicacions amb la roda de Natxo hem travessat Alcoi per tal de trobar la part més alta de l'eixida de les trialeres de l'Ull del Moro.
El grup s'ha disgregat una mica però amb l'ajuda del telèfon s'hem trobat tots a la part alta des d'on s'hem llançat amb més o meny gràcia cap el Peons Caminers i d'aquí a la Font de la Salut. Després de puar aigua i per les trialerilles hem arribat fins el recinte de la fira.
Rubén i Natxo s'han acomiadat i jo amb el grupet de Tino (ho senc però encara no se els noms dels altres) hem buscat unes trialeres que ens han deixat al naixement del riu Serpis. Tino com veureu a la "foto menejada" ens ha fet una exibició d'aquabici i amb moltes rises i contents de l'aventurilla s'hem separat finalment al pont d'Algessares.
Fins la propera amics!

2 comentaris:

Koki ha dit...

Siba soc Koki el germa de Tino, la veritat es que so vam pasar de maravilla i la ruta va estar be, el millor moment lo del meu germa en el riu, jijijiji... Bueno els noms del ciclistes son: Tino, Koki, Chufi, Chafer, Rafa, Natxo, Ruben y tu.
Un saludo y hasta la proxima.

Tino ha dit...

Joder... tete que has usado el Salt o que? Es la primera vez que te veo escribir en valencià... jajajaja.

"Pos eso" Siba, jo creia que seria el primer en donar-te les gracies per les "afotos" pero no... el meu germa, el ràpid del PC se m'adelantat. Aunque mes rápid vau ser tu i Ruben en enviar la cróniqueta, fotos y trak... Espere que pugam rodar mes vegades junts.
Tambe donar-te les gracies per ensenyar-me per on era millor creuar el riu, jajajaja. No se com el vaig fer cas.
Ens veiem.

TINO