28/10/08

Corrent sota la plutja (cim Montcabrer)


Jopete, que xulo ha segut entrenar hui per la serra, m'explique....

He sortit cap les 11'15 des de casa amb l'equip ultranecessari donades les circumstàncies de l'aventurilla de hui: Sabatilles impermeables, malla llarga i samarreta tècnica ajustadeta, ulleres de sol, gorra impermeable dels Carros de Foc del 2005 i guants.

A la renyonera un poc d'aigua, GPS, piles de repost, mòbil amb radio i MP3, manguitos de cicliste, buff, xubasquer de novadry i bosses per ficar les coses per si plovia.




ITINERAREIXON

Creue Alcoi de guay, puje per Serelles, atajillo fins arribar al Coll d'En Sabata (una pujada preciosa) mire l'hora i continue cap Montcabrer. A l'altura del Cavall Bernat hi ha boira i fa frescuki així que trac el buff. Per l'Alberri canvie de sentir la radio al MP3 (ja no hi ha cobertura)

A mesura que m'arrime al cim fa més fred, arribe i m'entretinc barallant-me amb el mòbil per tal de fer-me una fotillo.

Començe a baixar per la senda que va cap la Foia Ampla, fa tan fret que em fique els manguitos, xispetja una mica però arribant al mas l'aigua cau amb gana i acabe ficant-me el xubasquer. En deixe caure pel PR que va pel Barranc de Bou, el baixe i puje al Mas del Capellans, no para de ploure i tronar.

Pase per les casetes de Vilaplana i m'adreçe cap el Barranc del Cint, em quede sense musiquilla i m'entretinc mirant com em surt espuma de la malla, a l'altura del genoll, crec que la llavadora de casa no renta bé.

Creuar el Barranc amb tanta aigua com cau és super xulo, ja ni mire on xafe, total estic calat fins els osos, veure com l'aigua torna a fer-se amb els tolls em fa recordar aventurilles d'enfant quan no hi havia la tuberia i encara funcionava la canaleta que rodava per la penya (che que machor soc!).

En arribar a la carretera del Preventori em deixe caure per la via més ràpida cap a casa.

He estat quasi tres hores gaudint del paisatge, de la boira, del fret, de l'aigua, de la tardor, de l'esforc, un xollittttooooo!!!