18/8/08

2008/08/16 Cim Serra de Bèrnia

Que ganetes li tenia enguany a la Bèrnia.
Vaig sortir des de l'Olla d'Atea 50 m fins al cim de 1.128 m. Fèia una vespradeta súper bona ja que estava una mica núvol.
La ruta va ser .... (merda! el GPS es va quedar sense piles només eixir, ho senc) Olla Altea, Altea la vella, Font del Garrofer i pel PRV-7, entrant pel barranc de les Penyes fins arribar a una zona recreativa, Casetes de la Bèrnia, Font del Runnar, Fort de la Bèrnia, Cim i com es feia tard tornada pel mateix camí.
Vaig tardar 1h 35' fent fotillos i tot, així que calcule que podria haver baixat fàcilment de l'hora i mitja.
Per la zona alta estava ple de gent que volia veure l'eclipsi de lluna. A la zona de la cresta em vaig llevar la gorra ja que bufava prou vent.
Va ser una una passada córrer amb el sol amagant-se per l'Aitana i la gamma de tonalitats càlides de la llum i veure allà dalt el vèrtex geodèsic i jo puja que te puja fins la victòria.
La baixada era una mica delicada sense llum i em vaig resistit a agafar la llanterna però al final vaig pensar amb el pinyo que em podia pegar i la vaig traure. Per la terra i l'asfalt una gosadilla fins l'Olla.
Ale pué ja tinc un entrenillo més.